Friday, October 28, 2011

Sweet Giggity Shitballs!!!!!! Ohneederland!!!!!


It was seriously the last thing I was expecting to see this morning especially after this weekend's gain.  199.2 lbs on the scale.  I weighed twice and it was the same each time so I am gonna take it.  I will say that I seriously under ate yesterday--- not on purpose. I was running errands and all there was to eat was fast food and I was sooooo tired of junk.    I also kept my eating very low carb yesterday.  *makes mental notes*   I managed to get another 5k training in and this time I jogged for over a mile!!!  I have decided that I need new running shoes---like real bona fide sure enough running shoes.  Plus I took a very intense Zumba class too.  Guess this is just the universe reaffirming to me that if I move my ass and keep my eating in check --- the weight will come off.  Damn universe and it reaffirmations!!!  :)

I plan to BYOC sometime today but I wanted to get this quick tidbit out there!!  Happy Friday y'all!!


Don't forget---I am giving some clothing pieces away so check it out and let me know if you want!!

9 comments:

  1. onderland!! Awesome lady!! Good job! Drink a glass of wine! Ummm that wasn't me being an enabler!!

    ReplyDelete
  2. WAHOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!! CONGRATS!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Yay! Congratulations!!!

    Tip for running shoes - go to an actual running store. I never bought into the fancy shmancy stores. But when I started training last year, I went to a running store where they analyst your gait and arch and all that and help you select the perfect shoe for your foot. It's helped immensely for me.

    ReplyDelete
  4. Onederland! Yippy! Funny how the universe rewards you for moving and keeping eating in check! I have noticed that too.
    Congrats on the 199!

    ReplyDelete
  5. I am so happy for you being in glorious world of onederland!!! Congrats!!!

    ReplyDelete
  6. WOOHOOO!!!! That's so awesome!!! Okay, so my sister and I were just talking about onederland, because she hadn't seen that before the blogs and we were saying how it reminds us of the oneders on That Thing You Do! Or the O knee ders! Haha! I might have to steal this song when I hit onderland! :)

    ReplyDelete
  7. Congrats!!!!!!! Keep up the amazing work... you deserve it =D

    ReplyDelete
  8. Congratulations!!! You must be delighted! x

    ReplyDelete